Visar och tittar

Dagen rullar på i snabb takt och började med att jag hade visning av Emilias lägenhet för en mäklare, eftersom den ska säljas. Den är ju jättefin och renoverad så jag hoppas att det finns intressenter. Utgångsbudet tyckte han skulle ligga på 95 000:- och det låter väl inte orimligt. Håller tummarna för att det ska gå bra!

Sedan har det varit lite jobb och avbrott för en trevlig lunch som min syster bjöd på: Hemlagad älgstek med ett tillbehör bestående av potatis, kalamataoliver, paprika, lök och fetaost som bakats i ugn. Riktigt smaskigt! Eftersom det blev rester även idag så gjorde hon också en reporter på TV4 riktigt glad! Han hälsar och tackar Malin!

Vi hann också med en liten sväng på stan som jag avslutade hos skomakaren där jag hämtade igen mina stövlar. 140:- för renoverade klackar och allmän uppfixning! Det är ju "råväääärt"! Och kavajen har fått kortare ärmar på MQ utan kostnad alls. Vilken bra shoppingrunda! Att det sedan följde med ett skärp och en halsduk på samma affär ska vi inte prata om... haha!

Nu ska jag snart dra mig tillbaka för att hinna ta en promenad och laga middag innan det är dags att gå på teater. Jag och Kågis ska se Tove Olssons "Tusen bitar" och det ska bli himla trevligt! "Oj, oj, oj, oj, oj, oj, så bra!" skrev den imponerade recensenten och det låter väldigt lockande!

 Snygg affisch är det också!