Nu börjar det kännas...

Det blev en höjdardag igår igen! Inte så att vi vann något på travet... Nej, det var en svår omgång som inte gav några pengar men man får vara glad att vi i alla fall vann förra veckan.

Och föreställningarna gick fantastiskt bra. På kvällen blev det stående ovationer redan när vi var ute i publiken i slutsången och då började det faktiskt gå upp ett liljeholmens även för mig... Nu är det snart slut på det roliga! Tre föreställningar återstår av en helt otrolig revyera... Man känner publikens värme och jag som inte är särskilt sentimental börjar ändå ana att nästa lördag inte kommer att bli helt fri från tårar...

Jag tror aldrig jag har njutit så mycket av att spela och tur är väl det! Det gäller att ta vara på den glädje som mötet med publiken är! Som tur är har ju jag och Åsa "Mens Night" 18-19 februari så vi får en extra helg med underbara publikmöten! Det finns lite biljetter kvar så välkomna ni som inte hunnit boka!

Nu ska jag göra mig klar och gå över till min gulliga granne som brutit armen för att se om det är något jag kan göra. Sedan blir det föreställning igen!


Tjolahopp!
#1 - - Ola T:

Kan det vara så att du är spelberoende? Revy och trav...

#2 - - Monica:

Haha! Där slog du huvudet på spiken! :) Får man bjuda er på föreställningen nästa fredag?

#3 - - Ola T:

Tack, väldigt gärna! Vad snäll du är! 11 februari? Vi hörs vidare.