Vit morgon!

Vaknar efter en riktigt bra sovnatt och tittar ut. Och vad ser jag? Snööööö!


Det ser nog värre ut än det är på bild men ett tunt snötäcke ligger i alla fall på marken och världen ser lite ljusare ut! Vi får se hur länge snön ligger kvar. Än så länge ser det bara vackert ut men snart kommer väl skottningen igång och då börjar man svära igen... Människan är sällan riktigt nöjd!

Idag blir det inte så mycket. Ska träffa revisorn, har ett möte om ett kommande jobb och ikväll blir det träning igen! Känner mig inte riktigt hundra i halsen men jag får väl dricka varmt och hoppas att det går över. Den här veckan är ju annars oerhört hektisk! Onsdagkväll jobb i Umeå, övernattning och nytt jobb torsdag morgon 08.00! Okristligt tidigt men det är ett frukostmöte för viktiga kunder så det känns som en sak man vill prioritera! Och sedan är det ju show här hemma torsdag-lördag! Man kommer nog att känna att man lever på söndag!

Därför fortsätter jag dagen i ett ganska lugnt tempo! Borde kanske börja fundera lite på julklappar men har inte fått några indikationer från barnen... Vad ska man köpa? Vi ska dra ned på julklapparna men jag gillar ju att ge bort saker så några paket måste det i alla fall bli! Nej, nu dusch och iväg!