Papper, papper, papper...

Nu har jag varit duktig! Ställde väckaren (bra!), steg upp när den ringde (ännu bättre!) och drog igång det administrativa jobbet (lysande!)! Mycket papper hinner samlas och många mail hinner komma på några dagar varför det också tar lite tid att leta igenom dem som innehåller fakturor och annat som är bra att ha i bokföringen!

Men nu ska jag ha hunnit ikapp lite! Och till er som väntar på pengar säger jag bara: Lugn och fin! Imorrn ska det mesta ha kommit in! Även löner! Jojo, man har varit på sitt allra generösaste humör! Haha!

Och det var jag även i afton när jag åkte till Förskolan för att hämta My och hennes söta kusin Rebecka som skulle vara barnvakt ikväll! Jag tyckte att det var så blött och halkigt ute och att de därför skulle slippa gå. Jag fick dessutom en massa kramar och det säger man inte nej till!


Fina kusinerna! Rebecka är en erfaren barnflicka efter tre månader i Italien hos olika familjer! Nu ska hon åka tillbaka igen för att stanna ett halvår. Kul att hon gör saker medan hon är ung och inte har så mycket som binder henne! Men självklart kände hon sig lite kluven och kommer garanterat att sakna familjen men jag tror att alla roliga upplevelser överväger!

Jag var lite långsam i min fotografering och det tyckte My var jätteroligt...


Busunge! Men sedan vinkade hon glatt och stack iväg uppför trappan! Ha nu en skön och busig kväll tjejer!

Nej, nu blir det rotsaker och lax i ugnen! Huuuuunnnnngggrig!!!
#1 - - Rebecka:

Du är en sån mysig faster! :D