Nr 2 - Check!

Tjohoooooooo! Nu har jag hämtat nästa barn!!! Happy igen!!! Nu börjar friden lägga sig över hela min värld! Låt julen komma!


Välkommen hem Emilia! Nu är lyckan fullkomlig och hon sitter redan stationerad i "monstersoffan" och myser!

Hämtningen på Falmark blev den ultimata avslutningen på en fantastiskt trevlig kväll! Jag började ju med att äta lite middag med grabbarna och åkte sedan för årets avslutning med Hälsogruppen. Väldigt roligt att träffas varje gång. Det är verkligen ett jättehärligt gäng!


Värdinnan Anki stod på bordet för att få fyr på ljusen! Vad gör man inte? Hon var så vansinnigt snygg i sin klänning och då berättade hon om att hon använt den när hon skulle vara jury för de utvecklingsstördas melodifestival. En av grabbarna hade tittat på hennes outfit och sagt: "Vilken Cirkus är du på då?" Haha! Sedan dess heter den som ni förstår "Cirkusklänningen"!


Vi började med att duka upp vårt knytkalas av snittar! Här är det Li som förbereder!


Sonja dukade!


Och Anna-Lena öppnade skumpan! Men vem är det som stjäl en flaska höger i bild?


Kicki håller koll på godsakerna! Och allt var så supersmarrigt!

  
  
  
  
Behöver jag säga mer? Nej, ni fattar!


Alla presenterade sin anrättning - ja, det man nu kom ihåg! Haha!


Skagenröror, korvar, ostar, krustader... Mmmm!


Och här berättar Anki hur hon fick in fyllningen i en tub innan hon bredde den på tunnbrödet med vörtsmak! Gött!


Den enda som inte vräkte i sig var Karin men hon hade just ätit middag! Det hade ju i och för sig jag också men man kan väl alltid trycka i sig lite till! :) En supertrevlig kväll med mycket skratt och goda, härliga samtal samt en avslutning med ångbastu, bubbelbad och diverse skönhetsbefrämjande åtgärder! Riktigt mysigt!!! Tusen Tack allihopa! Det här måste vi göra om!

Och nu blev det plötsligt ett jädra liv här ute! Någon bankar på fönstret med en krycka... Haha! Det är Emilias kompisar som är här för att krama om henne!


Vilken underbar glädje! Inte skarpt men mycket kärleksfullt!

Tack för en fantastiskt fin dag! Nu kan jag sova gott! Kram till er alla!



#1 - - Anonym:

Du är helt fantastisk på att skriva,roligt att läsa.

Skriv en bok,memoarer är poppis.

Snart börjar det nya livet!

Konstigt,men det känns skönt.

Jag menar,då behöver jag inte äta så mycke,och så ofta.

Kramar (((anki)))