Nr 1 - Check!

Tjohoooooooo! Först'n har kommit hem!!! Happy!!! Det här är det absolut bästa med julen - att pricka av barnens hemkomst! I love it!


Välkommen hem Oskar! Nu är både mamman, pappan och katterna glada!

Det var tur att jag tog en lite tupplur efter bakningen. Nu kunde jag bjuda på nybakat och vara riktigt pigg också! Jaha, då fattas bara några timmar innan jag kan räkna in nästa. Då är lyckan fullkomlig! Glöggen ska koka, julmusiken spela och myset ska pågå ända till på måndag!


Nu har jag också fått assistans i köket! Oskar gillar att laga mat så nu har vi komponerat kvällens lax på grönsaksbädd! Ja, det blir bara bättre och bättre det här! Känns kanske fel att åka på Spa-party men jag längtar efter bastu och skratt med tjejerna också! Och sedan tror jag ju inte att barnen vill vara tillsammans med mig riktigt hela tiden... haha!

Återkommer när jag kan pricka av Nr 2! :)