En annan natt...

...ska jag inte sova på det här viset! Skit också! Trött igår och la mig tidigt. Ja, det är ju bra när man vill stiga upp dagen efter! Men vid 01.30 hade jag inte somnat. 03.00 vaknade jag dock igen och kunde inte somna om. Läste till minst 04.00. Vaknade igen 06.30. Vad liknar det? Uppe och drack kaffe med maken innan han skulle till jobbet och nu har jag lyckats sova ett par timmar igen men känner mig ju helt bakis!

Men jag har drömt i omgångar och i den senaste drömmen satte jag både upp en pjäs samt var på skivsläpp tillsammans med sonen. Handmålade omslag som var väldigt snygga men vad bandet hette vet jag inte. Kö var det i alla fall så jag måste väl ha fått med mig något från rean... Haha!

Nej, nu ska vi inte sura idag! Lös och ledig ska jag nu leta fram mina broddar och skotta av isgatan här ute samt åka iväg med allt pappersskräp från julaftonen. Tunnorna är också utställda och överfyllda men någon räddning från sopbilen verkar inte vara nära... Så vi får väl byta namn till Sopstigen!

Nej, det är i alla fall tur att det är ljust ute!