Nyhetens behag!

Jag kunde inte hålla mig! Var tvungen att ge mig ut igen efter middagen! Det börjar kännas konstigt om jag inte får komma mig iväg på den dagliga promenaden. Jag kanske har blivit beroende i alla fall och det vore ju för bra! Men idag kanske det också hade lite att göra med att jag ville testa mina nya...


...skor!

Adidas den här gången med lite smalare läst som ju mer passar min fot! Och dessa fantastiska saker med extra svikt och gore-tex heter "Supernova" och kommer väl att göra att jag blir en megastjärna bland gångarna... (haha!) Hur som helst var de väldigt sköna och promenaden gick som ett hejsan (även om jag inte tycker att min kondition förbättrats sådär avsevärt de senaste veckorna).

Idag har jag skrivit lite och försökt få ihop tankarna på vårt manus. Jag har ju ett behov av att se helheten och det hindrar mig ibland från att tänka fritt men ger mig också ofta ett stöd i mitt sätt att tänka. Det kommer nog att bli kul det här och på torsdag ska vi fortsätta vårt roliga arbete!

I övrigt har det väl inte hänt så mycket. SAS släpper billiga biljetter imorrn och jag har tänkt att vi ska komma oss iväg till Göteborg för att hälsa på Emilia ett par dagar. Om hon nu har tid att ta emot oss... Ska genast ringa och kolla! Vore ju för himla roligt! Eller så kanske vi åker någon annanstans! Huvudsaken är ju att man får en tripp att se fram emot!
#1 - - Maria:

Snygga skor, nu blir det ännu roligare att gå! Förresten, hur går det med dina lysande undersökningar? Här i Kg lyser det nu!!

#2 - - Monica:

Här lyser det också så vi får väl hoppas att det fortsätter så! Jag ska ändå ut någon kväll för att undersöka vidare! :)