Höstrapport!

Jodå, jag har promenerat som en idiot 11 dagar av 14, ätit max 1600 kcal, undvikit sötsaker (utom vid tre tillfällen), tagit hand om mig själv på bästa sätt! Igår kunde man se resultatet på vågen: Minus fyra hekto... haha! Jo, jag vet att fett nog omvandlas till muskler och att jag inte ska ha så bråttom... Jag känner mig inte stressad heller men tycker nog att jag kunde ha fått lite mer cred för mina ansträngningar. Men det kommer nog!

Hur som helst har jag nu sovit som en stock och ämnar ägna mig åt skrivande idag! Åsa har redan börjat på den första texten efter gårdagens underbart kreativa möte så jag känner att det pockar på - av ren lust att skriva! Det är den bästa drivkraften!

Idag har jag dock lite ont i benhinnorna (jodå, det finns de som varnat mig) och känner att det blir lite hemmaträning - eller kanske rent av vila! Kan också bero på att jag inte är så sugen på att gå ut i regnet... Jag är hur som helst väldigt peppad inför hösten. Både när det gäller kroppen och jobbet och det känns jädrigt roligt!


Tjohoooo! Let's go!

För er som vill veta hur vi spelar i höst så kommer lite offentliga tips:
23-24 september Mens Night Luleå (Kulturens Hus)
30 sept-1 okt Mens Night Umeå (Sagateatern)
3-4 november Mens Night Skellefteå (Soppa, Västerbottensteatern)
11-12 november Julshow Piteå (Christinasalen)
18-19 november Julshow Luleå (Prel)
24 november (och tre helger framåt) Julshow Skellefteå (Nordanå)

Övriga gig är interna men jag tycker att det finns många tillfällen för er som vill se mig och Åsa "in action"! Längtar redan efter att träffa vår underbara publik! See you!