Bokat!

Oj, så sköööönt! Började med att vakna för tidigt och funderar starkt på att lägga mig en stund igen... Det blir ju en lång dag eftersom vi ska vara i Luleå ikväll, men jag använde istället denna arla morgonstund till att boka resa till Gööööttttlabööööörg! Så himla kuuuuuul!

Vi har inte så många gemensamma lediga helger i höst eftersom vi ofta spelar på helgerna men i oktober lyckades vi få ihop en långhelg som vi nu ska spendera hos Emilia! Vi har också väntat på hennes schema och nu ser det ut som om det passar oss alla! Maken får äntligen se hennes lägenhet, vi får rå om gullegumman och det är en så fin stad att besöka!


Längtar!

Ja, helgerna verkar gå åt så det får väl bli roliga aktiviteter på söndagarna i höst. Men det går ju också bra! Det gäller att vara lite flexibel när man har oregelbundna arbetstider. Dessutom är maken ofta ledig måndagar så vi kan förskjuta helgen en aning!

Och idag hinner jag också träffa sonen i Luleå!!! Det går ganska bra för mig nu som ni kanske förstår! :) Måste dock arbeta lite nu så jag får återkomma hit senare idag. Ha en bra torsdag alla glada!