Bättring!

Redan efter den goda middagen kände jag att mina livsandar började återvända! Jag tackar också Ola för de exemplariskt usla vitsarna! De var så dåliga att jag var tvungen att skratta!

Annars beror nog mitt bättre humör på att jag pratat igenom det som irriterat mig (viktigast!) och att jag sedan bara träffat positiva människor! Jag fick t o m ett samtal från en kvinna jag hjälpt som både mådde mycket bättre och även ville tacka för hjälpen! Det värmer!

Och eftersom jag nu inte längre är arg eller sur så har jag inte så mycket att blogga om...haha! Jodå, nog ska jag få ihop ett par rader. Jag är ju en riktig ordbajsare! Dottern ringde förresten och var eld och lågor eftersom hon hittat en lägenhet i Göteborg som hon ville köpa! Den såg verkligen kanonfin ut så jag håller alla tummar! De som vill donera en summa till hennes kontantinsats får gärna ta kontakt... haha!

Nej, nu ska jag bara försöka få tag i morgondagens uppdragsgivare (som skulle svara i telefonen ikväll men ännu inte har gjort det) och sedan ska jag gå och lägga mig tidigt. Det blir en lång dag imorrn med både lunchmöte, besök hos pappa och mamma och sedan jobbkväll i Umeå!

Hade tänkt skriva lite om Marcus Birros artikel i Expressen om matematiska uträkningar och hade också tänkt orda om vad någon psykologiprofessor sagt om Facebook och andra medier men jag känner att det får vara. För det första hittar jag inte artikeln och för de andra ids jag helt enkelt inte!


Avslutar istället med en bild på älsklingsbarnen för då blir jag alltid glad!