Mera kalas!

Efter en kort paus där jag hann iväg för att inhandla blommorna till födelsedagsbarnet så fortsatte kalaset på Frögatan!


Lars tog emot och fick 50 tulpaner - en för varje år! Men på bilden kan man ju tro att han fyller 52... haha!


Hannah, Gabriella, Cornelia, Per och rebecka hade redan börjat hugga in på fikat!


Och gott var det! Smörgåstårta, tårta, kakor och bullar! Mums!


Sedan var det paketöppning!


Polermaskin! Kan behövas när han nu ska fräscha upp den gamla Amazonen för att skjutsa Malin och Martin efter vigseln i juni!


Och mera paket... Vad kan det vara? Inte mer arbete väl?


Nej! En plats för sommarens njutning! Han fick också pengar som delvis ska användas till nya utemöbler. Kan bli en riktigt bra semester i år!


Och bestick! Nu fattas bara grillen!


Skönt att koppla av i soffan! Det tar på krafterna att bli så där gammal eller hur?


Och My kom naturligtvis också för att gratulera morbror Lars! Hon trivs för övrigt i knäet hos alla! Ett riktigt socialt geni!


Här visar hon mormor hur min mobiltelefon fungerar. Jodå, hon hittade "Angry birds"...


Morfar fick också besök i knäet!


Och självklart också födelsedagsbarnet! En härlig kalasdag och jag tycker inte att han ser så sliten ut:


Lars 50! Stort grattis och många kramar från oss alla!
#1 - - Cornelia<3:

Haha, ytterst vackra bilder i detta inlägg och det nedan, haahha (;

Trodde dock inte att jag skulle vara SÅ ful på dom $:

Hahah (A)

#2 - - Monica:

Men Cornelia! Du är ju så lik mig och vi är ju pinglor båda två! Kram!