Klubbad!

Ja, det blev en riktig familjedag igår som avslutades med att syster yster och hennes söta familj hängde med hem till oss och åt middag. Jag slog på stort, köpte lite oxfilé på vägen och bjöd på en stadig middag med klyftpotatis och bearnaisesås! Sedan fick jag för mig att jag skulle prova några klänningar för att få smakråd och det var ju hur smart som helst efter en heldag med ätande och fikande... Det tog emoooooot i midjetrakten och vällde över både här och där men den här dagen får ägnas åt späkande så det ska nog gå över! Hoppas jag...


My tog chansen direkt Ulf kom hem från jobbet och satte sig i nästa knä!

Sov till halv elva men känner mig ändå överkörd av tåget! Det tar på krafterna att kalasa även om det är jättekul! Idag ska jag ta hand om mig själv. Ett bad, en promenad och kanske, kanske lite dammsugning står på schemat. Pratade nu med svågern på msn som berättade att Malin fick magsjuka i natt så man vet ju inte om man åker på en ofrivillig bantningskur också...


Snyggsyrran igår! Innan sjuksängen...

Käraste syster svimmade också i morse, slog upp läppen och fick åka till akuten för att sy två stygn. Stackare! Tur att det är ett par månader kvar till bröllopet! Ja, jag ska nog ta det lugnt idag! På alla sätt! Ha en bra söndag alla människor!
#1 - - Maria:

Men stackars din syster, ajaj, det är väl inte nåt annat på G där? kanske inte alls magsjuka?? Låter som ett bra förslag att vila sig idag, det är ju söndag:)

#2 - - Monica:

Ja, man kan ju tro att det kanske var något annat men så är inte fallet. Just nu i alla fall...