Fixarsöndag!

Jag tror att det har varit allmänna däckbytar- och biltvättardagen idag! Själv har jag inte bytt däck ännu eftersom mina nya däck fortfarande befinner sig på Forslunds men tvättat bilen har jag gjort!


Och det är därför det just nu regnar ute... Haha!

Sedan gick jag en promenad och det var människor (främst män) ute på nästan varenda uppfart utrustade med högtryckstvätt och domkraft. En riktig stökardag! Men det fanns ju också de (främst kvinnor) som låg och tog det lugnt i solstolarna och njöt av det vackra vårvädret. Det har varit härligt som tusan men en aning blåsigt.

Själv har jag mest småpysslat både inne och ute, skrivit brev, lagat mat, plockat skräp och njutit av det nya blomsterhus som maken tillverkat. Det kommer nytillskott i trädgården hela tiden och det här är det senaste:


Riktigt fint! Men maken är som vanligt inte särskilt nöjd... haha!

I afton blev det grillat och sallad till middag och nu ska jag sätta mig i soffan och njuta av kampen i "Mästarnas mästare"! Ha en bra kväll alla!