Power naps...

är inte alltd till fördel... Jag tog en igår eftermiddag eftersom jag kände mig trött och faktiskt var ledig och kunde göra som jag ville. Det var väldigt skönt och jag var jättepigg igår kväll! Vi såg film med John Travolta, Swordfish, och jag satt uppe en stund och ugglade vid datorn innan jag kröp ned i sängen. Läste ut min bok, släckte lampan och var stenpigg! Halv fyra gav jag upp, tog en macka och lyssnade på regnet som forsade ned. Det brukar ju vara en bra förutsättning för att sova men inte i natt... Började fundera om jag skita i att sova men gjorde ett nytt försök. Ja, det funkade till slut men idag känner jag mig lätt överkörd...

Nu bär det i alla fall av till Lycksele! Räknar med att jag kommer att vara lite knockad i eftermiddag men jag får väl ta en power nap...

Synes!