Hektisk men lyckad dag!

Började med att spela in en radioreklam imorse så nu kommer ni att få höra Emmas "ljuva" (nja...) stämma i radio rix där jag tycker att ni ska åka till Moréns Däck i Sjöbotten! Ja, det gör jag faktiskt själv också eftersom de är så billiga och bra att ha göra med! (Kan man få provision för det här inlägget? Haha!)

Sedan har jag suttit i möten, skrivit ytterligare en sångtext till revyn, gått igenom arbetsfördelning och planerat och genomfört både fotografering av ensemblen samt ett mycket bra revymöte! Känner mig riktigt nöjd! Men gladast på kvällens möte var Thomas!


Det är gott att ha så glada människor omkring sig!

Åsa och Bengt var inte långt efter...


Det ser ut som om Bengt skrattar ihjäl sig i bakgrunden...:) Men han lever!

Men lugnaste tjejen på mötet lyfte inte ett finger (eller snarare en tass), hur mycket vi än skrattade och pratade...


Låt mig presentera Alma, Åsas söta Lagotto!

Ett riktigt bra möte var det och vi kommer närmare och närmare en bra linje inför årets revy. Det viktigaste är att börja med en ram som man sedan kan fylla med olika bilder. Vi är klart på G och det känns bra! Riktigt skönt är det också att Kågis ska jobba halvtid med oss i höst. Han är ett suveränt bollplank! Nu väntar soffan och sedermera sängen!