Seg måndag...

Efter en hyperaktiv helg är jag inte förvånad över att den här måndagen har känts som en vandring i kvicksand... Sen uppstigning (man kan tydligen bara snooza en timme...), duschfix och iväg till soptippen med alla helgens rester. Alltid skönt att bli av med skräpet. Möte, lunch och möte, jobb och hem tidigare för att dö bort i sängen en timme. Himmel så trött jag har varit! Började gruva mig för kvällens träning eftersom jag började känna mig sjuk men fick sluta gruva eftersom den var inställd.

Tog istället en snabbtur till syrran och hann goooosa med My en stund innan läggdags. Man känner igen aktiviteten den sista timmen innan sovning. Upp och ned på stolar, i soffan, hämta saker, ta på halsband, titta på datorn, upp i soffan, ta på mina skor... Fin promenad i mina slippers. Hon ser ut som om hon har tagit på sig skidorna...





Finn ett fel...

   
Det är verkligen andra andningen tills det blir tvärstopp.

 
Livrädd att nicka till men väldigt mysig!

Och lite soffmys med mamman...
   
Kram och sov gott tjejer!


#1 - - Ingrid:

Du är inte ensam om att vara trött denna måndag. Det är en farsot. Go'natt!

#2 - - Monica:

Ja, det måste vara något som går... Sov gott själv!