Jobb, jobb, jobb...

Nu ramlar det in uppdrag som aldrig förr. Tänk om man kunde få sprida dessa över året istället för att få en hektisk höst? Nope, det är bara att tacka och bocka och vara glad över att de kommer in över huvud taget! Jag hade en alldeles för lugn vår så det är bra att det rätar upp sig nu - framför allt ekonomiskt! :)

Däremot är jag lite trött hela tiden men jag tar mina power naps då och då och idag har jag t o m lyckats göra detta utan att försova mig till träningen!

Farfars var förbi i afton och berättade en så rörande historia. En av byborna i Önnesmark dog för över ett halvår sedan och då fick en annan granne ta hand om katten. Men varje dag sedan dess traskar den tillbaka till hemstället och vandrar runt för att se om gubben har kommit tillbaka igen... Man blev lite tårögd... Trodde inte att katter fäste sig så vid människor, men den kan ju å andra sidan också fäst sig vid huset. Vad vet jag? Fint var det i alla fall!


Den kanske också hade en favoritplats?

Nu ska jag åka och handla kattmat och sedan sticka och träna!

#1 - - Ola T:

Kul att du har och får mycket jobb. Det berikar såväl sinne som börs.