Älgkött!

Jag skriver mycket om min syster men det beror nog på att vi umgås mycket och är ganska tighta. Vad jag inte har berättat är ju att jag också har två fina bröder! Lars, som är äldre än mig, och Roland som är min lillebror. Ikväll kom han med älgkött som de styckat i Önnesmark så nu har jag fyllt frysen! Oj, så skönt!


Roland är inte bara snäll. Han är glad också! :)

Det är så roligt att träffas och bra att kunna byta lite tjänster. Han kommer med kött och jag lagar mat! Nu ska jag göra i ordning lite matlådor som han ska få framöver. Det blir dock inte ikväll då klockan har hunnit passera midnatt... Och Malin, vi har också gjort påsar till dig med både köttfärs, kött och färdigskurna grytbitar! Du får dem imorrn!


Vid löpande bandet... Jag ser både trött ut och har dubbelhaka... haha!

Tusen tack snälla Roland för köttet och tack även till Ulf som fick vara "lappskrivare". Jag känner mig rik och nöjd! :) Nu blir det sängen!