Söndagmorgon!

"Vem ringer i ottan en söndagmorgon? Så vansinnigt dålig planering! Kan inte folk respektera att man behöver sova ut?" tänkte jag... och tittade sedan på klockan: 12.35! Herregud! Så länge har jag inte sovit sedan jag gjorde det sist! :) Haha!

Ja, jag skrev igår om att vakna med glädjekänslor i kroppen, och det har jag nog, men nykterheten till trots vaknar jag med huvudvärk och känner mig helt borta... Som överkörd av tåget! "He liit a n'lathund" att vara uppe sent(?) på kvällarna och spela allan...

Nu var det scenografen Ulla Karlsson som ringde och vill boka mötestid. Hon är förlåten och det var väldigt bra att hon ringde. Det blir en fin scenlösning till årets revy och vi ska ha möte över ritningarna på onsdag. Riktigt kul! Skulle dock behöva lite "gråvirke" från en gammal lada el dylikt. Är det någon som har det (att sälja eller ge bort)? Hör i så fall av er till mig!


Nåt sånt? Fast gärna nedrivet... Det har ju hunnit bli vinter...


Gamla dörrar är heller inte fel...


Ja, ni fattar... Den här bilden var dessutom väldigt vacker!

Nu ska jag sätta igång tvättmaskinen och dricka mer kaffe! :) Ha en bra söndag och fars dag allihopa! Maken jobbar och barnen är utflugna så här märks inte högtiden så mycket... men jag får väl laga något gott till ikväll! Och barnen har naturligtvis skickat presenter till världens bästa pappa! :) Jo, vi råkar ju ha det! Vi också! :)