Intresset avatar inte...

Nu har jag äntligen sett Avatar! Har haft någon form av motstånd till filmen eftersom jag inte gillar science fiction och lite spaceade historier men jag måste ge mig nu. Den var faktiskt riktigt bra och naturligtvis helt storslagen! Alla har pratat om hur vacker den är och jag har bara tänkt: Jo, hejsan... När den började var jag fortfarande inne på den banan. Odlade avatarkopior och Pandora... nää, jag är skeptisk! Men efter en knapp timme var jag rätt såld på Na'vi, Eywa, "ett med naturen", flygande fåglar och heliga träd. Så min idé om att somna i soffan om den skulle vara dålig sprack totalt. Filmen är slut och jag är vaken! Intresset Avatog med andra ord inte! Om ni inte har sett den - gör det!

 Försökte göra en Avatar av mig själv men lyckades inte spara den. Synd eftersom jag som vanligt skrattade på bilden och därför fick jäääääättttestora tänder! Haha!