Fredag och 13 besökare...

Kollar statistiken på min blogg och jag har just nu 13 besökare... och så är det fredag... Är det bra eller är det bra? Or is it a bad sign? Det är snart midnatt så chansen finns att jag klarar även det här dygnet.

Hur som helst är det väldigt roligt att se att det finns några människor som faktiskt läser bloggen! Tack ska ni ha! Jag tror inte att det var därför jag började skriva men det känns kul att vara läst! Mitt rekord är faktiskt 37 besökare och över 60 sidvisningar. Otroligt va? Emilia säger att jag håller på att hinna ikapp deras blogg som har över 500 besökare... jag säger: Hah! Det tror jag inte! :)

Såg just filmen "State of play" om maktmissbruk i USA där tidningar och bloggar fanns som exempel på medier som kan påverka. Får nog höja bloggandet ett snäpp i min "åsiktslåda"! Jag är dock inte ute efter att hänga ut några politiker här. Inte än i alla fall! Men vi får se om det här blir min eller någon annans otursdag...