Jag ska göra det!

Inte för att jag är nåt större fan av Victoria och Boxer-Robert-Daniel, men jag ska ändå kika på bröllopet idag! Kan vara kul att hissa och dissa företeelser och fult klädda gäster... Men icket att jag själv klär mig i blågult och hissar flaggan. Nej, jag är mer en sensationslysten romantiker än en royalist.

Hur som helst har syster yster bjudit in till tjejeftermiddag med hembakta scones och annat smått och gott. Man vore ju korkad om man missade en trevlig tillställning med möjlighet till många goda (och högljudda!) skratt! Hemma är det ju ändå bara det där förbajade VM-et som är igång hela tiden. Jag håller på att vara trött trots att jag sett minimalt med matcher. Bättre då att kasta sig in i en kvinnlig "bikupa". Ska det surras så ska jag inte bara lyssna utan vara med själv! :)

Den Officiella Bröllopsserien

BLÄ dock för den officiella bröllopschokladen som har sitt ursprung i barnarbete! Fy Cloetta! Den Officiella Bröllopsserien säljs till förmån för Kronprinsessparets Bröllopsstiftelse, vars syfte är att motverka utanförskap och främja god hälsa bland barn och ungdomar i Sverige... Men tydligen inte för barnen som skördar kakaon! Lägg ned!