Göteborg II

Unnade mig en riktigt låååångsam morgon med sen frukost och tid att sitta vid datorn och tid att göra mig i ordning... Skööönt! Nu regnar det som fanken så det fanns liksom ingen anledning att stressa. Promenixade in till centrum och shoppade lite. Jo, det gick jättbra! Skor (igen), väska (behövs för större packning), tischa (modernt uttryck för t-shirt), caprileggings och sist men inte minst ett paraply! Det kommer nog att behövas!

Mötte upp Emilia till lunch. Gick in på Scorett och såg mig omkring men såg inte henne utan en mörk tjej som jag hälsade på... det var hennes chef. Emilia stod bredvid men jag kände inte riktigt igen henne! Jag är bara så ovan att se henne! Känns jättekonstigt! Och det är likadant för henne! Ja, det tog väl 2 sek innan allt var som vanligt igen och vi tog en lunch på "Paprika" där man kan komponera sin egen sallad. Vi kände väl båda två att gårdagens svullna tillstånd måste förbättras! Gott var det och djääääävulskt stora portioner! Ingen dessert! Och inget godis äter jag heller. Jag är bara så mätt! Hela tiden!




Det är som jag sagt tidigare: Snygga får större plats!

Nu har jag jobbat några timmar (nackdelen med att vara egen företagare och ha projekt igång...) och ska hämta upp Emilia för att gå på Liseberg och lyssna på Amanda Jenssen! Kul! Blir nog ingen sen kväll eftersom jag verkar ha blivit äldre och tröttare... :)