Nu är det nära! :)

Typ 17 timmar kvar... tills Emilia kommer hem! Det gick bättre än jag trodde att ha henne i Göteborg men när hon väl närmar sig hemmet så vill man ha henne hemma nu! Det ska bli så roligt! Jag skriver detta nu för att kunna titta tillbaka på mina glädjeyttringar när jag ser fjorton blöta badlakan på golvet...haha! Ja, man anar ju att gamla vanor sitter i men man vet aldrig.

Det tråkiga är ju att både jag och maken jobbar jättemycket hela veckan men hon ska ju också träffa kompisar och gå på Stadsfest så jag gissar att hon inte bara kommit hem för att träffa sina söta föräldrar. Eller? Hur som helst blir det "gött" att ha båda barnen hemma och vi bestämde oss för att åtminstone hinna äta goda middagar tillsammans. Efter konsultation av allas scheman slutar det med en gemensam måltid tisdag lunch... Inte riktigt vad vi tänkt oss men man kan ju hitta nya vanor - gemensamma frukostar i uterummet! :)


Fiiiiiiiina barnen! Så här såg de ut för ett år sedan i Kroatien! Dags nu att ta lite nya bilder på "arvingarna"!