Nellyfynd!

Jag som skrev ett helt blogginlägg där jag sågade massor av modekläder på Nelly som jag inte kunde ha men heller inte ville ha! Dessa åsikter kvarstår fortfarande men nu har jag fyndat på rean och fått ett roligt paket som jag hittade i postlådan först nu ikväll. Kul!


Fint linne, marin, med volanger baktill (bra för att dölja "fläskläggen"...haha!)

Serious Sally by Rut m.fl. - Price Peace Top
Top med bröstficka, svarta ränder (såklart....) Jag är väldigt förtjust i randigt!

Vila - Zoe Blazer
Mjuk kavaj med prickigt tyg på insidan som var superfin på! Allt detta för 310:-!

Mindre lyckat köp var kanske denna skjorta:
Vila - Purpose Tunic
Snygg, men mikroskopiskt liten i storleken... Valde en XL eftersom jag ville ha den lite stor men fick inte ens ned den över boobsen... Ja, det blir en retur om det inte är nån som vill köpa den för en hunka? Typ 38:a i storlek?

Det här linnet köpte jag däremot INTE, fast att det var på REA...
Only - Valley Tank Top
Huvva så fult!

Hörde nu att Elin skiljer sig från Tiger Woods och kammar hem 780 miljoner... Hon behöver i alla fall inte handla på rea..