"Miss-sövd"

Den här dagen har varit helt konstig. Gick och la mig i hyfsad tid för ovanlighetens skull och tänkte att jag skulle få en lååååång natt. "Nä du jävelberg!" Vaknade redan halv två och kunde inte somna om. Lyckades till slut för att sedan vakna före fem och inte kunna somna om... Jag ska inte lägga mig tidigt! Idag har jag varit hur trött som helst och somnade naturligtvis i solstolen när jag kom hem och vaknade upp helt puckad i hjärnan... (jo, det var värre än vanligt!). Jag har med andra ord varit helt miss-sövd och inte särskilt effektiv. Hoppas på en bättre natt och en myyyyycket bättre dag imorrn!

Jag är ju ledig och då har jag ju så mycket att göra! Vattna, pyssla, tvätta, sy lite saker som jag inte hunnit med, övertala sonen att dammsuga... (hoppas han inte läser detta) och hinna hänga i solstolen en stund! Jag tror jag måste börja med att prioritera det sistnämnda för ni vet väl att man ska ta det viktigaste först...:)

Hoppas på sömn i natt och soooool imorrn!