Mätt och glad!

Åkt runt, hämtat och beställt det sista till veckans arrangemang. Känner mig ganska klar faktiskt och imorrn drar det igång! Kul! Lite premiärkänsla över det hela. Hann med en stund i solstolen på eftermiddagen och somnade direkt. Jag är så trött... Inte egentligen så att jag känner mig trött men när jag väl sätter mig ner så slocknar jag. Kanske för att jag behöver det just då?

Middag i uterummet med barnen! Baconlindad och getostfylld kyckling med ceasarsallad och risoni. Helt OK faktiskt. Emilia uppskattade hemlagad mat!

 

  Och en omgång Yatzy på det! :)

Ja, ni förstår kanske att jag för en gångs skull vann! Det är länge sedan jag behövde göra mig till för att förlora. Det har liksom inte behövts. De har tur som fanken de små liven... :) Ägnade mig också åt lite konstnärlig fotografering... Jaja, det är inte rikigt min grej men här är en bild av Oskar genom Lokaflaskan! :) Man kan i alla fall nästan se att det är han!



Nu är jag så mätt att jag kanske bara slänger mig i soffan...
Eller så kanske jag tar en kvällspromenad? Eller...