Göteborg - hej då...

Att skiljas är att dö en smula... Himmel så sorgligt det var att lämna bästa flickan idag! Vi har haft det så bra och hunnit träffas, prata, skratta och bara vara tillsammans. Det har varit så kul!

Igår afton åt vi en sista middag tillsammans och gick sen lite på stan och fotograferade.


Åh, det här är ju domkyrkan...


Och det här måste ju vara Mamma Monicas restaurang... Nej, det här var väl den enda vi inte provat under semestern men man känner ju till sortimentet...


Här gjorde Emilia ett experiment med att snurra kameran. Blev lite kul tycker jag! Här hade jag också fått ett mms från en kompis med en bild på en familj som hon frågade om jag kände igen. Jag gissade på en mexikansk familj som bodde hos våra grannar en vecka en sommar när vi var kanske 12-13 år. Och det var rätt! Hon var på besök hos äldste sonen i Växjö och passade på att hälsa. Så kul! Tre av barnen bodde sedan en vecka hos oss efterföljande sommar och det glömmer jag aldrig. Ett så roligt minne!

Men idag är det alltså dags att åka och en sak som jag inte kommer att sakna är detta:


Köerna till Liseberg... Tog en bild när vi åkte in till stan för att äta. Köerna räckte ända ner till Korsvägen och det kan inte vara kul att stå där med törstiga eller kissnödiga barn. Bara för att komma in och köa vidare... Ibland är det väldigt skönt med stora barn!


Så stora att man kan gå på Soho och äta en smarrig lunch!
Fint ställe! Mycket kuddar!


Vi tog en Soho Club Sandwich - riktigt god!

Det var nog inte bara vi om tyckte det. Mitt emot på en parasolltopp satt den här gynnaren som dök ned och rensade grannbordet på brödbitar när de hade gått. Han hade full koll!


Game Stop - Power to the players!

Och det var inte bara jag som hade egen skylt - även Johansson!


Och han som är så intresserad av skor... haha!

Men säg den lycka som varar för evigt... Ett par butiker och påsar senare skildes vi åt utanför Nordstan...


Stooooooora kramen till älsklingsflickan! Saknar dig redan!

Nu är vi på väg och får se var vi hamnar ikväll. det är oerhört varmt - även inne i bilen... Tack gumman för fantastiska dagar! Vi ses snart igen! Älskar dig!
#1 - - Malin:

Ni verkar haft det underbart och din nya ? blårandiga kavaj är skitsnygg! Även om jag förstår att det är jobbigt att skiljas åt så kan vi väl glädja med att vi här hemma längtar efter er, kraaam!

#2 - - Monica:

Jaaaaa, vi har verkligen haft det bra och kavajen är en av mina nya! Jag är så nöjd! Skönt att höra att ni längtar. Vi är snart i Sundsvall där vi stannar i natt. Vi hörs! Kram!!!