Godmorgon!!!

Sitter vid datorn, klockan är halv sex och jag försöker inbilla mig att jag är vaken... Tror dock att det kommer att behövas en kall dusch innan jag kan säga det med övertygelse... Och kaffe! Men frukosten öppnar inte förrän sju så jag får klara mig med lite Loka och Frukt & Mandel... Mmmm, Good start! Har inte hunnit blogga sedan onsdag morgon - ett aldrig tidigare inträffat avbrott! Ja, det blir långa arbetsdagar den här veckan och det måste väl märkas även här...

Onsdag kväll blev en afton i golfens tecken (varför tänker jag på Lotta Engberg när jag skiver det? I kärlekens tecken? Sorry. Hon har förstört uttrycket...). Mycket trevligt med lika glada golfare och icke-golfare! Stötte på ett gäng som kallade sig för "Svenska Golfklubbelandslaget". Ja, det var inga jag hade hört talas om tidigare men de kommer förmodligen, tack vare sitt självförtroende, att slå stort, och brett!!!

 

Här ingick även golf "clinic" med några lärare från klubben. Här se ni en av dem in action. Ja, jag fick med den chippade (rättstavat?) bollen på bild! :)


Och på driving rangen såg man många olika stilar som inte gör sig särskilt bra på bild... Därför bättre att ta med en där ingen ännu har slagit... :) Amerikanskan i förgrunden.


Och gårdagen ägnades åt föreläsningar av P-G Wettsjö och Paal Evjenth. Hur bra som helst!!! Samt åt en riktig beachpartykväll där danskarna stortrivdes!


Ja, det gjorde även endel av kineserna som älskade att ro!


Underhållningen sköttes av tyska "Waterproof" - ett riktigt bra band!


Sent på kvällen drog jag iväg till "okänd ort" där jag befinner mig nu. Ser fram emot en dag med otroligt mycket aktiviteter som jag får berätta om senare... :) Haha till alla som läser bloggen på morgonen och undrar var dom ska....!:) Lång näsa!:)

#1 - - Helen:

men Monkan då.... jag vet var ni är, vad som ska hända och hur det kommer att gå!!

Bäst, med andra ord!

Ni har gjort ett kanonjobb.... igen!!

#2 - - Monica:

Tack Helén! Ja, det blev verkligen som du förutspådde! Jag och Jörgen är ett vinnande team helt enkelt!