Vackert!

Vilken dag! Vackert som synden med solstrålarna i de snötäckta träden! Känner att det blir en riktigt bra onsdag!



Men jag måste åka till Forslunds för att få lite hjälp med bensinvärmaren... Går ut och ser mig själv slå på den med en enkel tryckning men icket... Nej, det är nog inget fel på den eftersom jag testade den igår och och nu gör jag samma sak men i helvete... Det här är vad försäljarna brukar kalla ett typiskt HH-fel. Handhavandefel. D v s mitt eget... Pucko!

Och i instruktionsboken står ingenting eftersom det är extrautrustning... Det är tålamodsprövande att ha mycket "lull lull"... Egentligen gillar jag inte det. Jag tycker ju om "av" och "på" och "kör". Men man lär sig väl.

Fortsätter jobbet där jag slutade igår. Tittar över sketcherna en gång till och sätter sedan igång med programmet. Måste kolla med tryckeriet vad jag har för deadline - är rädd för att det snart är "nyss"... Ikväll revyrep med hela gänget. Ska bli riktigt kul! Hoppas bara att jag fått ordning på värmaren innan dess...

Ha en fin dag alla!