Underbar middag!

Lång repdag igen som avslutades med ett genomdrag. Allt är inte klart ännu men vi är på god väg!


Här gör Thomas entré! Se sån stil han har! Dekoren ser lite spartansk ut men jag vill upplysa om att det är en hel del som fattas. Har vi tur så kommer det också att vara fler människor i publiken när vi väl är klara...


Tur att Sören och Kågis är glada!


Jag ser desto surare ut... Inga muntra miner när Bengt kommer in... haha! Jag har verkligen gått in i rollen!

Sedan blev det hemfärd och i vanlig ordning en timmes sömn direkt jag kom hem. Jag kan omöjligt hålla upp ögonen när klockan är fem... Men jag är desto piggare nu och tillsammans gjorde vi en riktig kalasmiddag! Lammracks, klyftpotatis, superläcker sallad och sås. Oj, så vansinnigt gott!


Här är vi samlade. Ja, det är en som saknas och Åsa har just upptäckt vem...


Oliver! Han tog min plats och vägrade stiga ned... Lite trångt men finns det hjärterum...

Oj, vad vi har ätit! Och till efterrätt hade Ulf gjort blåbärspaj! Nu är vi mätta och belåtna och ska sätta oss och skriva om lite sketcher som har ändrats under dagen. Det räcker till...

Ha det bra!