Sover vidare!

Åkte ned för ett tekniskt genomdrag idag men det är också det enda jag har gjort. I övrigt har jag sovit! Under draget har jag också knipit igen så jag sparar rösten allt vad jag kan. Tur att man kan klappa händerna för att få uppmärksamhet... Nu är också Johanna blivit förkyld så jag håller alla tummar att det här ska gå vägen!

Efter min eftermiddagslur så fick jag god mat här hemma. Grabbarna hade lagat färsspett med kanel och vitlök, sås med mynta och cous cous. Riktigt gott! Och vitlök är ju bra för allt! Inte bara vampyrer...

Jag har dock en lite märklig känsla inför premiären. Man brukar vara lite pirrig och uppskrivad över att komma ihåg allt och att allt ska klaffa. Nu känner jag bara en lite deppig oro över rösten... Jag tycker att det är orättvist att bli sjuk nu när det gäller. Jag har ju jobbat så länge för det här och är värd att vara frisk! Så det så! Måtte gudarna läsa bloggen och lyssna till mina önskemål!

Nu ska jag dricka riktigt gott kaffe och sedan mera varmt vatten med honung och ingefära! Här får ni ett smakprov inför morgondagen!


Vilken studie i underbett... haha!              Foto: Oskar Lindgren
#1 - - maria:

Ja snälla någon, gör er friska...ta en whiskey..Lycka till i morgon. två alvedon+ en ipren är inte heller dumt, dock inte till whiskeyn..Kram till alla i Lövångers revyn ;)

#2 - - Monica:

Tack Maria! Håller mig till piller och varm dryck! Känns lite bättre i alla fall!

#3 - - Ola T:

Är bergfast övertygad om att du och ni fixar det! För visst fixar ni allt? Sov mer om du kan. Honungen och ingefäran är toppen för kroppen.

#4 - - Monica:

Tack Ola! Jag envisas ju med att tro på dig! Och vi brukar ju fixa det mesta! Jag sover och dricker allt vad jag kan!

#5 - - Emma:

Lycka till, jag kommer och kollar 22 januari!