Slut på det roliga!

Nej, vi ska väl fortsätta att ha roligt här i livet men vår långa era med Lövångersreyvn är alltså över! Vi har beslutat oss för att årets uppsättning blir vår sista... Så det gäller att se till att det här verkligen blir det bästa vi nånsin har gjort!!! :) Vilken sporre!

Bättre att sluta innan man blir gammal och patetisk och medan vi fortfarande är goda vänner och älskar det vi håller på med! Det är inte illa att lyckas hålla ihop ett gäng i 32 år! Det säger jag med stor stolthet! Sedan har vi hela tiden haft världens bästa publik! Tack ska ni ha som varit oss trogna under så lång tid.:)

Vill ni läsa Per Strömbros artikel i NV så gå in på: http://norran.se/noje/article1113041.ece

Vill ni se reportaget i TV4 går ni in på: http://www.tv4play.se/nyheter_och_debatt/nyheterna_skelleftea?title=lovangersrevyn_lagger_ned&videoid=1156230  Mitt uttalande är kanske inte det mest uttömmande men va fan...haha!

Ja, nu vet jag inte hur jag ska fortsätta men jag gör det med att säga att dagen varit fullspäckad av både jobb, press och jobb igen. Avslutade också med att äta ett helt fantastiskt julbord på Nordanågården tillsammans med tjejerna i diskussionsklubben Amores! Gott, pratigt, skrattigt och väldigt trevligt! Nu är jag så mätt att jag kunde ha rullat hem - utan bil! Haha!


Halva gänget samlat! Lena leder diskussionen! :)


Här sitter jag och Doris!


Ann och Maria! Agneta ville inte vara med på bild... :)

Tack alla tjejer för en utomordentligt trevlig kväll!!! Sov gott!

#1 - - Annica Bray:

Vad tråkigt och vad roligt på en gång, förändringar är spännande...å vad trevligt ni verkar ha haft på Amores, lite avis är jag ju som inte fick vara med å smaka av det underbart goda julbordet som de brukar ha:-(...kramkram

#2 - - Ola T:

32 år! Det visste jag inte. Det är fantastiskt! Och det är moget och modigt att lägga av efter årets upplaga. Klokt på alla sätt.

Jag känner dig inte mer än så här genom blogg och kommentarer. Men jag är övertygad om att det kommer att bli bra för dig och för alla andra i gänget. Kanske får du också tid att något varva ned (fast det tror jag inte att du gör), varvid min avundsjuka på din febriga tillvaro i alla fall minskar.

Fantastiskt, än en gång. Och nya dörrar öppnas...

#3 - - Monica:

Förändringar är inte alltid av ondo. Nu väntar nya oupptäckta marker! Jag ser fram emot nya utvecklande projekt! :) Och Amores var supertrevligt Annica men vi saknade dig och Emma!



Och Ola, jag kände mig så modig och klok imorse men nu känns det nog lite vemodigt i alla fall... Jag är dock övertygad om att vi hittar på nya saker, både tillsammans och i andra konstellationer. Jag ska varva ned lite men inte riktigt än... Kanske ska vi ta en fika någon dag så vi får surra lite mer än bara på bloggen? Livet är hur som helst fyllt av möjligheter! :) Det gäller bara att se dem!

#4 - - Ingrid:

Många kloka kommentarer. Jag instämmer. Men då menar du att jag måste se Lövångersrevyn i år, att den sista ska bli den första? :)

#5 - - Monica:

Oj, Ingrid! DU måste vara unik. Har du aldrig sett förut måste du verkligen komma! Vi är faktiskt riktigt bra ska jag säga! Välkommen!