Repet gick som en dans!

Hemma igen från ett väldigt bra rep där vi idag koncentrerade oss på koreografin. Johanna är en utmärkt koreograf och pedagog och det kommer nog att bli bra när vi övriga också har tränat lite hemma... haha!


Ja, ni ser ju tydligt vem det är som jobbar... Johanna visar och alla killarna filmar med mobiltelefonerna... hoppas att det var något som fastnade!

Måste också publicera ytterligare ett par bilder från gårdagens fest. Dessa har jag fått låna av Bosse Fuhrman och hans blogg http://norran.se/bloggar/bossefuhrman/?iframeurl=http://bloggar-mu.norran.se/bofuhrman/2010/12/11/hundra-vilken-fest-08-53/#respond

 
Här ser ni mig och förre VD:n Cal Wikström sedan jag berömt honom för hans utmärkta tal! Själv ser jag ut som om jag publicerats i "wide screen"... Men ingen kan i alla fall säga att jag inte var glad! :)

Bästa bilden hade Fuhran tagit av Pär Nordlund och Per-Anders Israelsson:


Här är det verkligen grabbarnas glada tid! :) Två busungar på kalas!

Nu känner jag mig lagom mosig men ska försöka se kvällens match på TV:n. Först ska jag dock bjuda maken på en god fisksoppa när han kommer hem från jobbet! Ha en bra lördagkväll!