Mammas musiker!!!

Jag älskar våra musiker!!! Jag försöker med jämna mellanrum också agera låtsasmamma! Det är så "goa killar"! Nu har de suttit i Tobbe Kågströms studio och spelat in grunder. Fick just några av Kågis bilder som jag måste få lägga upp här. Här är mina älsklingsmusiker!

 
Anders "P" Pettersson! Men nu tycker mamma att du ska kamma dig lite... :)


Mattias "Kågis" Kågström! Nykammad! :)


Peter "Löwe" Löwgren och Tobias "Tobbe" Kågström!


Mera "Löwe"! Nu har han spelat sig suddig också...


"P" är koncentrerad. Inspelning...


Och ny kille (för mig i alla fall): Janne Lindberg på sax! Kul med blås!

Och här kommer Jannes mer konstnärliga bild på bröderna Kågströms ackompanjemangsorkester :)


Ni är super grabbar!!! Och jag längtar nästan efter att bli gammal och verkligen få skäl att ringa Färdtjänst!!!

Tack ska ni ha och bra jobbat med musiken!