Lång dag!

Det blev en lång dag med mycket jobb... Hann också en sväng på Forslunds för att lära mig använda bensinvärmaren... ja, det var jag som hade tryckt fel... förvånad? Det är något så kusligt mycket knappar att lära sig att man skulle behöva en veckas semester! :)

Mycket fix och trix nu. Det händer saker hela dagarna och nya ärenden tilkommer oavbrutet så jag hinner inte beta av allt på mina listor. Det mest kritiska är väl programmet men som tur var finns ju nätterna också... Jag känner mig dock inte stressad och det är väldigt skönt!

Avslutade dagen med produktionsmöte och repetitioner. Himmel, vad vi har hunnit långt! Idag har vi gått igenom alla förändringar som jag skrev igår och nu är allt material så klart som det kan bli. Första genomdraget ska vi ha till veckan och scenografin byggs för fullt. Vi är ovanligt tidigt ute så det bäddar för en hyfsat lugn julhelg! Hoppas jag...

Vore skönt om man kunde få några dagar i lugn och ro tillsammans med barnen nu när de kommer hem! Jag längtar något så kusligt! :) Det var ett riktigt roligt rep ikväll och en del saker blir väldigt kul! Vi skrattar i alla fall fortfarande och det är ett gott tecken!

Måste också börja tänka ut vad jag ska köpa i julklapp. Har hittills bara inhandlat två stycken... och det räcker nog inte. Men jag brukar förbereda mig och sedan göra en effektiv attack på stan så det ska nog gå! Det blir ju faktiskt färre paket med åren. Nej, nu blir det soffan en stund. Gääääsp!


Längtar! :)
#1 - - Ola T:

Läser dig och önskar att man själv hade litet mer att göra. Men det kommer kanske...

#2 - - Monica:

Jag kanske ska be dig börja skriva texter? Du är ju en fena på ordvitsar så det borde inte vara något problem? Jag har inte upplevt att du är sysslolös men jag förstår att omställningen blir stor när man lämnar ett hektiskt liv. Kan du inte komma med en bra verksamhetsidé och dra in maken som har svår längtan efter något nytt?