B.T.O.

Hörde just på TV:n slutvinjetten på en film; Bachman-Turner Overdrive's "You ain't seen nothing yet" och kom att tänka på hösten 1988... Fast också på tiden (i mitten på 70-talet) när jag älskade deras låtar och var ett hängivet fan!!! BTO och ELO spelade mina bästa sånger!

  
Mina verkliga favoriter!!! Men var har skivorna tagit vägen?

Det värsta var väl -88 när jag gjorde radio på onsdageftermiddagarna och B.T.O. var på en reunion-spelning i Umeå. Fick prata med dem live i radio och fick senare på dagen ett handskrivet fax: "Keep on taking care of business Monica, 'cause you ain't seen nothing yet!", undertecknat Tim Bachman. Tyvärr slarvade jag bort detta... Hur kan man göra det? Kan bero på att jag i samma veva fick barn... Som tur är har jag i alla fall barnet kvar!

Oskar är för övrigt i Grekland och sms:ade igår att han ätit en underbar pasta på en restaurang som spelade Dylan och Simon & Garfunkel. Han har tagit över en massa andra, gamla favoriter! Kul! Och skönt att höra att allt är bra naturligtvis!

Nu ser vi mest fram emot onsdag när vi får hämta sonen på flyget i Luleå!!!