Go'morron och Go 'kväll!

Hemma igen efter en magisk resa! Ja, vi har hunnit vara på Kanarieöarna en vecka och då förstår ni säkert att tisdagens Go'kväll faktiskt blev bandat innan vi åkte. Det händer ibland och är väl egentligen ingenting att hymla med. Vi bandar programmen som en direktsändning och därför får man iaf bara en chans att göra rätt. Har ni missat programmet 15 januari ser ni det här: Go'kväll


Här på plats i nya studion innan bandning. Vilka tulpaner!
 

Linda var programledare och dagens gäst Lena Kjérsen Edman.


Lena var en trevlig bekantskap - litteraturvetare, biblotekarie och författare med gedigen erfarenhet!


Linda är en klippa - både som redaktör och programledare!


Det bandades fler program den dagen och här sitter Johanna Westman, som lagade citrus, och Johan som jobbar i studion.


Gäst var också utmärkta skådisen Sanna Sundqvist som ni sett i "Andra åket" och en hel del andra filmer och TV-produktioner. Kul att ses!
 

Ja, ni förstår ju att Gunnel, som pratar trädgård, den här gången tipsade om tulpaner... Vårens intåg!


Sanna på plats i intervjuhörnan!


Och här sitter vi tillsammans innan det är dags att dra igång.


Böckerna är i centrum på tisdagar och det gillar vi!
 
Efter programmet! Cajsa Åkesson var redaktör så det blev stark kvinnodominans på alla plan. 

Jag var lite gruvsam inför sändningen då vi numera ska vara ensamma boktipsare och även vara med i diskussionen med gästen. Man får därför läsa på lite extra om personerna och jag hade också läst Lena Kjérsens utmärkta bok "Vad ska vi läsa i bokcirkeln?". En bokcirkel vore kanske intressant som en kväll i vårt Kasamgäng? Hoppas!

Hur som helst hade jag både munnen och huvudet med mig och det blev ett program som jag själv kände mig nöjd med. Det är lite ovanligt men kul när det händer. Ännu roligare var det att både Michaela Forni och Michaela Hamilton instagrammade mig så nu har jag fått vara lite influenser på gamla dar... haha!


Fin recension av recensionen!
 
Mina boktips var "På andra sidan natten" - Instapoesi av Michaela Forni och Michaela Hamilton och "Floden" av Markus Lutteman. Riktigt bra båda två!
 
Nu ska jag samla ihop lite bilder från resan och återkomma med ett nytt inlägg! Ha det fint i kylan alla!