Stort och varmt tack!

En hård jobbvecka avslutades med en kärleksfull kväll på Nordanå med det bästa av de bästa! Sååå tacksam och glad över att få göra det här tillsammans med begåvade kollegor och vänner! Ni är GULD värda! <3
 
Jag och fina Saga fick vara TILLSAMMANS!


Och jag fick vara TILLSAMMANS med världens bästa Peter som är min favoritsångare! Här ser han lite frågande ut men det kan bero på att jag läxade upp honom om GDPR...
 

...i den här nyskrivna sången där alla var med!


Extra glad är jag också över att vi fick samarrangera med Rotary för att samla in pengar till deras biståndsprogram End Polio Now. Här hälsar Distriktsguvernören Christina Fahlgren Löfheim välkommen!


Peter levererade!


Mia levererade!


Saga levererade!

Mats levererade!


Och bästa bandet med Kågis, Tobbe, Löwe och Andreas svängde så vansinnigt! Ni är magiska!
 

Jag är så stolt över alla på scenen och en extra eloge till Gunilla Wikström från Musikskolan som tog med sig de här underbara barnen som backade upp Saga i Lalehs "Goliat"! TACK!

Fullt ös och skitbra ljud och ljus!
 

Emma gjorde om sig men kanske inte kommer att slå igenom som sångerska... haha!


Det kan däremot Mia göra alla dagar i veckan!

Och Sagas Kirsti... Hur sjukt rolig är hon inte? Vi skrattade gott åt överraskande frågor och påhopp. Love you! 

Kärlek och flossande avslutade kvällen!

With a little help from my friends... Då funkar allt!
 
Stort TACK till alla medverkande och den fina publiken! Vi kommer tillbaka igen - var så säkra!