Jobbhelg och kalas!

Några intensiva dagar är över och jag är tillbaka i hemmet efter en föreställningshelg i Umeå. Riktigt roligt att spela "Räkna med mord" igen och alltid härligt att träffa mina kompisar på Profilteatern! 
 

I fredags inledde vi med textrep då det är länge sedan vi spelade och sedan var det bara att åka till Elite Hotel Mimer och flytta in. 


Här är Lina laddad och klar för entré!


Janne är betydligt mer digital privat än den konservative rollkaraktären Egil...


...och Tobias är och förblir en superhjälte!

Ont i foten, risig i magen, sovit uselt och läst ut en bok jag inte blev nöjd med - men annars har jag haft en toppenhelg i Skellefteå Södra! Jag har väl inte fått upp föreställningskondisen ännu men det kommer. Det krävs en annan typ av ork för att hålla energin oppe en hel föreställning och det märks kanske inte så mycket för publiken - men det känns.


Sent igår kväll var det bara att vinka hejdå till hotellet och köra hem. Trött som ett tok men nu har jag fått sova ordentligt en natt och dessutom firat med kalas idag för finaste...

...systersonen Max som blir 5 år imorrn! Idag var det vuxenkalas och han håvade in en hel del presenter. Vi hade köpt den önskade kockkniven så jag ser fram emot att få laga mat tillsammans framöver. 


Dessutom vankades det tårta. En jättestoooor...


Här övervakas själva entrén och det blev givetvis succé för den smarriga skapelsen!


Mamma var också med och hade på sig klänningen jag hade köpt. Fin!
 

Hon tyckte själv att hon och Malin hade nästan likadana men jag tror nog att det var färgerna som stämde mest överens då syrrans fina var köpt i Barcelona... 


Farfars hade köpt en ukulele så det kanske blir en rock-kock vad det lider?


Coola killar i det härliga vädret!

Här hemma är det full rulle på Snurre och han har redan visat sin tuffa sida:

Innan vi hann med hade han tagit sin första fågel... Ja, det är väl naturligt men sidensvansarna får gärna leva om jag får välja.

Idag har han varit över till grannarnas kanin Olle och hälsat på i hans hus. De spanade länge men fortsatte att vara vänner. Det är fint!

Nej, nu får det bli middagsfix och jag längtar efter fisk! :)