Solenergi

Ljuvlig dag på alla sätt. Vädret har ju varit helt galet fint och jag har både hunnit umgås, jobba och tränat massor. Tror att jag går på någon form av solenergi... Haha!

Började dagen med ett besök i Boviken hos Anki och där träffade jag en riktig snygging:


Gottfrid! Han är en oerhört söt Grand Danois som än så länge är en gänglig valp men som kommer att bli en stoooor charmör inom en mycket snar framtid. Det ska bli intressant att följa din utveckling!


Leksakspippin kommer kanske inte att hålla så länge men det är ett bra sätt att använda tänderna. De är vassa men det här är en snäll kille! Han får också lära sig av den bästa:


Cecilia och Tims Keeshond Raja! Hon är superfin och trots sin unga ålder en riktig "morsa". 

Tack för trevligt sällskap av både två- och fyrfotingar, god lunch och en härlig stund i solen i ert paradis! På eftermiddagen blev det jobb, promenad och nagelfix innan det var dags för kvällens träningspass i Kasamgaraget. Svettigt och otroligt bra!


Efter middagen ville maken ut på en prommis och jag hängde på till motionsspåret där han lagt till en tvist där vi skulle springa trappor... Jag vill bara säga att han fick leka Rocky Balboa ensam. Jag tog helt enkelt slut... Haha!

Jag tror hans energi har smittat av sig till barnen som är betydligt mer fysiska än sin mamma. Igår hade vi det stora nöjet att se Emilias Guldheden på livesändning på GP och det var hur kul som helst!


Hon fick dessutom göra första målet och vi jublade - oerhört stolta! Snyggt jobbat Emilia och hela laget! Fortfarande obesegrade i Div 2. Nu måste vi bara åka ner och se en match i början av juni. 
 
Så det har varit ett fint dygn med mycket kärlek och energi. Dagens almanacka hade förstås greppat läget med en fin sammanfattning:
 

Instämmer! Ha det fint alla!