Späckade dagar...

Det blev full rulle den här veckan. Känns som om jag inte riktigt var beredd, men nu är vårens arbete verkligen igång på riktigt! Gårdagen försvann i ett hejsan när jag började med offertskrivning och förberedelser inför kommande event. Idag har jag fortsatt med fler möten och planering.

När det gäller event jobbar jag sedan ett tiotal år tillbaka i en så fantastisk konstellation där vi har en tydlig struktur, högt i tak och korta beslutsvägar. Dessutom har vi vansinnigt roligt på vägen!
 

Så här kul och skrattigt blir det när man får ha kollegor som Jögga och Pär! Bästa gänget!

Men den som tror att vi bara flamsar får revidera sin syn. Vi är väl förberedda så behöver ni en festfixare eller projektledning är ni välkomna! Vi har några projekt på gång och fler lär det bli. Är man positiv, lösningsinriktad och flexibel funkar det mesta.
 

Jag är benägen att hålla med. Varför inte?

Nu läser jag in mig på böcker inför nästa veckas Go'kväll och imorrn afton åker jag till Umeå för att repa "Räkna med mord" på Profilteatern. Det blir föreställningar i Lycksele (fredag) och Boliden (lördag). Kom och unna er en helkväll med god mat och teater! Hoppas jag hinner mata in texten igen... Haha!

Idag kom också Stina Oscarsons nya bok i min brevlåda och det ska bli så spännande att läsa! Hon har gjort ett samarbete med serietecknaren Sara Granér och vid första genombläddringen är jag imponerad. Bra jobbat Stina! Jag ska läsa med glädje.
 
Nu hinner jag inte mer. Älggrytan på spisen är klar och jag ska packa ihop lite prylar inför helgen. Ha det fint alla!