Semlor och guld!

Bra dag var det redan igår då jag avslutade en pappersdag med ett skönt pass på 75 svettiga minuter i Ankis Kasamgarage. Träningvärken är mindre jobbig den här veckan och jag tackar mina promenader och all skottning för det. Idag har det ju snöat mest hela dagen så med promenaden har det blivit nästan åtta kilometer. Heja mig som håller i! Haha!
 

Och all motion behövs när det också var fettisdag... Sprintfinal och semla blev en annorlunda lunch.


Och som hon körde finalen, Stina Nilsson! Överlägsen seger och det är bara att gratulera till guldet! Gårdagens silver till Sebastian Samuelsson i skidskytte var också otroligt imponerande. Det är roligt att följa skidor på TV och tur är det väl att jag har en bärbar dator... Haha!


Men idag har jag också unnat mig att vara utomhus. Det är för härligt även om man ser ut som en snögubbe... Kroppen funkar och jag är glad. Det räcker långt!

Nu har vi ätit en annorlunda fläskgryta och kanske måste vi dela en semla även ikväll... Ska man spara eller äta upp så att man slipper frestas ännu en dag? Svåra frågor... Haha!