Ren och skär glädje!

Fin dag i Umeå där vi repat "Räkna med mord" inför helgens föreställningar. Det var så kul att träffa hela fina ensemblen igen och trots att vi inte spelat sedan premiären i november så gick det snabbt att plocka upp texten tillsammans. Alla är ju så rutinerade! 

Därför kunde jag åka hem tidigt och hinna med en lång promenad innan middag och kvällens möte med Matfesten. Skönt att köra i dagsljus vilket jag också gjorde igår - men då hade jag gott om sällskap på vägen:


Vägren...


Modell tjurig...

Men till slut flyttade den på sig så att jag kunde passera. Ser fram emot de nya blinkande ljusen som testas på Burträskvägen. Verkar vara ett smart sätt att minska olyckorna!

Och jag blev glad när jag kikade på min hälsoapp och såg att jag klarat den första delen av året med ett bra snitt på fyra kilometer! Nu gäller det att hålla i - i elva månader till... Haha!
 
Nej, jag känner mig inte stressad över det dagliga snittet. Jag är mest glad över att jag fått lite ordning på mitt promenerande - det behövs! Nu blir det sängen och imorrn åker jag till Lycksele!