Go'kväll igen!

Har just tittat på kvällens program där jag och Ingalill fick boktipsa tillsammans och det är sååååå roligt! Jag pratar ju sju stugor fulla men det verkar faktiskt vara ok att göra det... Haha!

Tack för ännu ett bra samarbete fina Ingalill!
 

Och vips fick vi sällskap av studiomannen Johan, träningsexperten Sofia och programledaren Beppe som också ville vara med på bild! Jo, vi hinner busa lite också...

Och ta selfiesar! Här fick jag vara med på Beppes... Haha!
 
Jag är fortfarande så glad och tacksam över att ha fått det här roliga uppdraget och nu gäller det att läsa ännu mer innan det är dags för nästa sändning som är tisdag 27 februari!

Men den här dagen har ju varit alldeles fantastiskt kall och vacker så en promenad ville jag hinna med på förmiddagen - och jag klädde mig väl och njöt av solen!
 

Det är verkligen gott om snö...


Och frosten på träden är så fin!


Magiskt!


Naturliga konstverk!

Och maken fångade ett fantastiskt fenomen när han var ute:
 
En halo! Önskar att jag också hade fått se detta. Otroligt coolt!
 
Och eftersom man är vetgirig var jag tvungen att kolla vad det egentligen är:

"Halo kallas de optiska fenomen i form av färgade eller ofärgade ringar, bågar, pelare eller ljusa fläckar runt solen och ibland månen. Dessa fenomen uppstår genom ljusets brytning och reflektion i iskristaller, som svävar i atmosfären. Ordet härstammar från grekiskan och betyder cirkel."
 
Då är cirkeln också sluten för den här dagen. Synes!