Ge upp?

Dagarna springer iväg och ibland undrar jag om jag ska sluta blogga när jag inte hinner göra det varje dag... Men så söker jag en bild från något arrangemang eller resa och blir glad över att snabbt kunna hitta den på bloggen. Jag har ju tjurat på sedan 2010 så jag fortsätter väl ett tag till.


Ibland får jag ju instämma i almanackan från "Herregud & Co"... Haha! Det här var måndagens bild och den stämde ganska bra då jag kände mig så seg efter en dålig natt.

Idag är det väl bara att rycka upp sig! :)

Igår gjorde jag en lång dag i Umeå och hade turen att få se VK som hade med reportaget från vår mordgåta i fredags. Kul att de gillade både föreställningen och arrangemanget! 
Ser nu fram emot ännu en föreställningshelg då maken också ska hänga med! 

Nu har jag varit och gjort Mammografi och man tar tacksamt emot dessa regelbundna kontroller. Att de sedan kallar fem personer samma tid gör ju att det blir lite köer men bara att sitta och vänta. Ska jobba undan en del idag och sedan fira med att åka till Susanne för att fixa fötterna. Skönt innan jobbhelg!

I övrigt motionerar jag lite från soffan och hejar på svenska damerna i Skidskyttestafett. Måste ju vara den absolut svåraste sporten så jag förstår att det är knepigt - men man ska aldrig ge upp! Det är också kul att kunna glädjas åt att André Myhrer tog guld i morse. Bra jobbat alla!