Lagom...

Igår hade jag en mötesdag i Umeå och det är ju skönt att köra när E4:an blivit bar. Nu rack inte det så väldigt länge... När jag skulle hem igen så såg det ut så här: 


Ja, vad ska man säga? Våren är lite trögstartad...

Man kan ju tycka att det kommit alldeles lagom mycket snö nu. Den gnistrar så fint när solen är framme men det där sura snövädret är inget jag vill ha mer av. Ganska meningslöst att ägna energi åt vädret men jag har väl inte mer att komma med... Haha!

Lagom mycket snö. Ja, omfattningen av det begreppet kan säkert diskuteras. Lagom har för övrigt aldrig varit min "bag"... Kände mig tveksam till att anamma dagens almanacka:

Hellre väldigt glad faktiskt! Det kan säkert störa någon men det struntar jag i. Jag brukar ju ibland få frågan: "Varför är du så glad?" På det brukar jag svara; "Varför inte?"
 
Annars har det varit segt att komma igång med jobbet efter påskledigheten. Jag har flera event som jag måste jobba vidare med och det ser ut att vara jobb som räcker ett tag. Bara att fortsätta imorrn då kvällen ska ägnas åt semifinal nr 2. Jag är väl en medgångssupporter som vaknar först när det är slutspel - men bättre sent än aldrig va?
 
Jimmie gjorde ju en lysande avslutning i förrgår och nu ser vi fram emot vinst även på hemmaplan. Kör hårt grabbar! Ni behöver inte vara ett dugg lagom...