Nya utmaningar!

Igår drog vi iväg till Luleå där jag jag skulle lämna in husbilen på rep och även hjälpa Oskar att packa för flytt söderut. Han börjar ju nytt jobb på måndag när han blir Marknadsansvarig hos Unga Aktiesparare i Stockholm. Känns lite ledsamt att ha båda barnen långt hemifrån men vi är ju som tur är rörliga allihopa.
 
Idag flög vi ner med galet mycket packning, hämtade nyckel och kom fram till den lägenhet han fått hyra i andra hand.
 

Och den var jättefin! Inte så stor men ljus, trivsam och med massor av smart förvaring.


Vi jobbade hårt och här har vi packat upp allt (ja, utom min väska men jag får tydligen inte flytta in... haha!). Förutom garderober och skåpar fanns också en walk in closet...


Lite avis blir man ju...

Sedan gick vi en promenad för att storhandla på ICA Maxi och fylla kyl och frys. Mina fötter är inte i bästa formen men man får proppa i sig lite medikamenter.  


Naturliga grannar i huset... Här bor Qvist...
 

Oskar bjöd på passande karameller under arbetet... 

Nu har vi ätit lax, gjort matlådor och sonen har köpt en begagnad cykel i närheten. Han är nästan lika effektiv som sin mamma...Haha! Fast han är faktiskt bättre på att pruta...

Imorrn ansluter Emilia också och jag gläder mig åt att lägenheten ligger på promenadavstånd till Mall of Scandinavia... Ser fram emot gemensam shopping! :)