Mysmiddag!

Efter en härlig söndag med mat och promenad så gjorde jag bort massor med pappersarbete igår. Tycker att dagarna rusar iväg och undrar var de tar vägen? Men så länge som jag gör det viktigaste först så funkar livet alldeles fantastiskt bra!
 

Söndag afton hade vi finfrämmande på baksidan - även om bilden genom fönstret kanske inte blev någon höjdare. Lite senare dök det också upp ett par kompisar. Fina!

Och när man suttit vid datorn hela dagen så var det väldigt uppfriskande att få hjälp med middagsfixet av systersonen;


Fina Max tycker att det är kul att göra mat och igår fixade han melonsalladen alldeles själv! 


Fina My och Malin anslöt också efter ridningen och vi hann både äta och prata bort ett par timmar. Så kul att få rå om er! <3

Idag är det jobb som gäller igen och jag betar av en massa saker innan det är dags för mig att åka till Umeå nästa vecka för jobb på Profilteatern. Ska bli otroligt roligt att repetera med fina gänget i "Räkna med Mord". Har vi tur blir det föreställningar även i Skellefteå till våren!

Hann med en härlig promenad till lunch och jag gillar verkligen när det är så här (lite) kallt och luften är hög och klar. Njuter och andas djupt!

Ska åka till Piteå ikväll för att se Susanne Hellström och Åsa Ekberg i "Försvinnandet" - en föreställning om Alzheimer som jag tror är väldigt bra! Men innan dess blir det Go'kväll så slå på TV:n 18.45 så får ni lite boktips! Tjolahopp!